Ki akarlak nyalni

 pmvi405.jpg

Ki akarlak nyalni. - üzentem neki tegnap, és ma délelőtt már úton is vagyok a Rózsadombra, itt van a stúdiólakása. A táskámban egy csomag eldobható borotva és testolaj, mert megmondtam neki, hogy nem nyalok szőrös segget, csak patyolat simát, az sokkal jobb élmény mindkettőnknek. Ő egyébként nem szokta borotválni, mert a sok biciklizéstől kidörzsölődne az érzékeny terület , tehát ez lesz az első alkalom. Kérek tőle borotvahabot, egy tálba meleg vizet is enged és néhány törölközőt terít az ágyra. Térdelj fel, mondom huncut mosollyal. És már ott is van előttem, feneke az égben. Egészen biztosan furcsa ez a helyzet neki, nem szokott az ilyen mértékű kiszolgáltatottsághoz.

 

Lassan benedvesítem a műveleti területet, és felkenem a habot a végbélnyílása környékére és az egész gáti területre, le egyenesen a heregolyókig. A farka petyhüdten lóg, amikor elkezdem felülről. A szőr növési irányába húzom le a habot, minden húzás után leöblítve a borotvát, így leszedem a szőr javát. Majd a bal kezem két ujjával kifeszítve tartom a bőrt, hogy igazán alaposan újra átmehessek az egész területen, négyzetcentiméterről négyzetcentiméterre. A segglyukánál nagyon vigyázok, nem szeretnék belekapni a bőrredőkbe. Nem mond semmit, de nem is kell, látom, hogy a farka elkezdett megduzzadni a finom érintések sorozatától. Megnedvesítek egy törölközőt, és letörlöm a maradék habot. Teljesen csupasz, így már szeretem. Nem tudom megállni, egy gyors nyalintással végigfuttatom a nyelvem a heréitől a lyukáig. Mély sóhaj jelzi, hogy tetszik neki.

Bátrabban folytatom, fel és alá járatom a nyelvem, egészen beletemetem a fejem a farpofái közé, sőt, a kezemmel a combjait megfogva szinte húzom őt a nyelvemre. Apró köröket rajzolok vele a gátjára, és megpróbálok betörni a seggébe, hegyesen, keményre feszítve a nyelvem. A nyálam szétkenődik az egész arcomon , sőt, végigfolyik az államon, a heréin, még jó, hogy ott van a törölköző alattunk. Egészen elveszek a pillanatban, élvezem, ahogy fel és le siklik a nyelvem – és érzem, hogy közben hátranyúlt és elkezdte masszírozni a merevedő farkát. Egy pillanatra hátradőlök, hogy kicsit élvezhessem a látványt, ahogy csupasz seggel előttem pucsítva veri magának. Úgy tűnik, tetszik neki - ahogy nekem is.

 

Folytatás: Patreon.com/NedvesNaplom