Útszéli kurva

pmvi479.jpg

Éjfél van, az út mellett sétálok és várok. Nem akárkire, hanem rá várok, ma játszunk. Útszéli kurvaként akar leszopatni, ezért tűsarkú combcsizmát, fekete combfixet és közönségesen rikító pink miniruhát viselek, kilátszik belőle a pucér fenekem. A hajam magas lófarokba fogtam, a fülbevalóm a vállam verdesi minden lépésre és hatalmasra rúzsoztam a szám. Ordenáré módon rágózom és lassan lépdelek az aszfalt szélén. Hátrapillantok a vállam fölött a motorzúgásra, ez ő lesz. Lassan elér a reflektor fénye is, tudom, hogy most méri végig a testem, mintha csak a kínálatot mustrálná. Lassít, lehúzza az ablakot, rátámaszkodom az autóra.

- Szabad vagy most? Elvinnélek egy körre. - kérdezi semleges hangon. Bólintok és beszállok a kocsiba.

- Nem láttalak még, új vagy? - folytatja.

- Igen. Csak errefelé dolgozom. - Mindketten a szerepünkben maradunk, ahogy a zsákutca végén az erdő mellé irányítom. Leállítja az autót, kiszállunk; kiköpöm a rágóm és már elő is veszi a farkát. Én pedig elé guggolok, a rúzsom azonnal szétkenődik a számon, ahogy bekapom. Telihold van, szokatlanul világos, mindent jól láthat.

- Ülj be. Mit vállalsz még? - kérdezi, én pedig azt válaszolom, hogy jó pénzért akár seggbe is baszhat. Elhelyezkedem hátul úgy, ahogy szoktuk. Újra a számba veszem, ő pedig a miniruhából kilógó fenekemmel foglalkozik, egy jól benyálazott ujjával köröz a lyukamon. Nehezen tudok a szopásra koncentrálni, túlságosan izgat ez az egész. Amikor elkezdi ujjazni a fenekem, önkéntelenül is a csiklómhoz nyúlok.

- Te így meg szoktad csinálgatni magad? - kérdezi rosszallóan, de hagyja, amíg rendesen szopok. Amikor az orgazmushoz közel már csak a levegőt kapkodva verem, megállít.

- Látszik, hogy új vagy még. Csináld két kézzel. Vedd a torkodra. - adja az utasításokat. - Nyálazd be. Jobban! - ő is ráköp a farkára, a nagy része a rúzsfoltos arcomon landol. Buzgón igyekszem teljesíteni a kéréseket, az én élvezetem most nem szabad, hogy számítson, hisz ő a kuncsaft.

- Tetszik a farkam? - kérdezi.

- Nagyon. - válaszolom, és ez túl őszintére sikerül a szerepemhez képest.

- Lefogadom, hogy mindenkinek ezt mondod. - válaszolja, majd a golyói nyalására utasít. Nagyon jól játssza a pökhendi figurát, utálnám, ha a valóságban tényleg egy ilyennek kellene a kedvére tennem, csak mert fizet. A számba élvez, én pedig lenyelem.

- Ez az, takarítsd le az utolsó cseppig, nehogy lebukjak otthon. - kommentálja. Félelmetes, hogy egy pillanatra sem esik ki a szerepéből. Kiszállunk, megtörlöm az arcom, ő is visszahúzza a nadrágját. Beül a vezetőülésre és kiszól az ablakon.

- Elvigyelek valameddig?

- Nem kösz, maradok még, hátha lesz még fuvar. - intek. - De kérlek a stricimnek ne mondd meg, hogy mennyire béna voltam.

- Hát jó. És ha elfogasz egy tanácsot... a pénzt legközelebb előre kérd el. - mondja, majd gázt ad, és elindul. Lassan sétálok visszafelé az út szélén, még mindig a kurvaruhámban - az arcomon azonban hatalmas vigyorral.