Áldozatvállalás

pmvi401.jpg

'Mesélj, milyen volt?' - ezzel fogad. Késő este van, az ágyon fekszik, hátát párnákkal támasztotta meg és a telefonját nyomkodta egy pohár whiskey társaságában, amikor megérkeztem. Látom az erős, meztelen karjait, a domború mellkasát, nincs rajta semmi, csak egy vékony takaró, nemrég tusolhatott. Még nem megyek oda hozzá, először kibújok a ruhámból, a kis fekete a padlóra hullik. Koszos vagyok, fáradt és izzadt; hárman basztak szét alig egy órája. Az ölébe ülök és a mellkasához simulok, a jobb karom átdugom a háta alatt. Mint egy kisbabát, most úgy ölel a kezeivel, nem érdekli, hogy fürdenem kellene. És elmesélem az egészet. Hogy hogyan érkeztem meg az általa adott címre, ahol már várt rám a három másik férfi. Hogy mennyire izgultam, hogy mi fog történi, de leginkább azért, hogy meg fogok-e felelni, nem hozok-e rá szégyent...

Elmesélem, hogy mekkora seggfej volt pont az a fazon, aki pedig kinézetre legjobban tetszett, hogy mennyire durván és önzőn csinálta, hogyan lépett rá a fejemre, miközben hátulról dugott. Hogy az a fiatal, vékony, nagyon nagy faszú srác milyen tapasztalatlan lehetett, de azért mohón és kapkodva tolta a seggembe a farkát, nem törődve a fájdalmas nyögéseimmel. Az idősebb harmadik, az a kövér, kis faszú volt a legrendesebb, sokszor játszott a csiklómmal a lyukaimból kifolyó gecit használva extra síkosításként, amíg nem szóltam neki, hogy nem szabad elélveznem; azt csak otthon, vele. Most csak azért vagyok itt, mert kölcsönadott és meg akarok felelni a feladatomnak. Ezért hagyom, hogy vadidegenek használják a testem, tömjék teli minden lyukam, élvezzék a szótlan odaadásom, ami nem is igazán feléjük irányul, hanem felé, neki akarok kedveskedni az áldozatvállalásommal – az áldozattá válásommal. Az idegen lepedőbe sírt könnyeim és a duzzadt, sajgó alfelem az én vallomástételem felé. Miatta hagytam, hogy egyszerre járjon a puncimban és a fenekemben is egy-egy fasz, miközben a harmadik a torkomat döfködte. Miatta tűrtem, hogy egymás után teli élvezzenek, hogy a spermájuk összetúrósodva buggyanjon ki a lyukaimból, ahogy megpróbálok felállni.

De ez mind nem számít, mert hazaértem, hozzá. És ő élvezettel hallgatja a történeteimet. Tudni akarja, melyik faszt élveztem a legjobban. Hogy ki kúrt a legmohóbban. Hogy ügyesen mélytorkoztam-e, ahogy ő gyakoroltatta velem. Miközben a baljával karol, a másik kezével végig simogat, végül megállapodik a puncimnál. A vöröslő, dagadt, fájó puncimnál, még mindig szivárog belőle a geci, hiába próbáltam letörölni a taxiban hazafelé. Idegen férfiak gecije, ezt használja most kenés helyett, és lassan belémcsúsztatja két ujját. Folytatnom kell a történetmesélésem, ő pedig nagyon finoman elkezd ujjazni közben, pont úgy, ahogy szeretem. Az arcom a szőrös mellkasába fúrom, bárcsak örökké így tartana; próbálok a mondataimra koncentrálni, de nem megy, túl jól csinálja, túl jól ismer. És nem fog megállni, amíg el nem megyek; az általa okozott orgazmus az ő csereajándéka a mai estéért.