Ájulásig

pmvi486.jpg

Mindig utáltam P lakását. Hideg volt és személytelen, mintha ő is csak átmeneti vendége volna. Egyedül a fürdőszobája volt csúcs – hatalmas zuhanykabint kapott az egyébként nem túl nagy apartman. Ketten is elfértünk kényelmesen, emlékszem, amikor egy nagyon fülledt nyári délutánra, amikor mindketten beálltunk a vízsugár alá, miután végigdugtuk szinte az egész napot.

Nem szeretek mással zuhanyozni, mert én a perzselően forró vizet szeretem magamra folyatni hosszasan, míg a pasik általában a nekem túl hideg mellett teszik le a voksukat. Most azonban nem volt ellenvetésem, jól esett a hűvös. És jól esett, hogy most ő mosott le. Végigszappanozott mindenhol, ahol korábban a nyelve, farka, keze járt rajtam és bennem, míg én a zuhanyfejből zubogó vízsugarat irányítottam magamra. Habos hullámokban mosta le rólam a használatot, pedig nem megtisztított, csak előkészített egy újabb menetre. Sikamlós, szappanhabos ujja szinte ellenállás nélkül csúszott be a seggembe, és bár aznap már számos orgazmuson voltam túl, mégsem tudtam nemet mondani egy következőre. Elzártam a vizet és leengedtem a zuhanyfejet. Előredőltem, kezeimmel a csempének támaszkodva, ő pedig mellém térdelt és újabb ujjat csúsztatott a fenekembe. Még több szappan, még több ujj... Ahogy átnéztem a lábam közt, láttam, ahogy az alkarján csorog a hab, miközben egyre nyomul belém. Remegő lábbal vártam, hogy végre a farkát is magamban érezhessem.

Folytatás: Patreon.com/NedvesNaplom