Cukorfalat

pmvi403.jpg

Minden találkozásunkra készülök valamilyen ötlettel. Egyszerűen nagyon szeretek kísérletezni – tulajdonképpen P-vel ezért járunk össze, hogy kiélhessük a nem mindennapi érdeklődésünk. Ma egy harminc centis, színes botnyalóka lapul a táskámban, celofánba csomagolva várja, hogy bevethessem. Sárga, zöld, piros spirálokból áll, vastagon, szorosan feltekercselve követik egymást a fapálcán. Amikor megláttam a sarki kisboltban a pénztár mellett, tudtam, hogy ezt a nyalókát a seggembe fogom dugatni vele.

 

Ezen a délelőttön én ébresztem, nincs túl jó kedve, mindenért morog. Meg is jegyzem neki, hogy nem ártana helyrehozni a vércukrát, persze nem érti, hogy miről beszélek. Ekkor húzom elő a nyalókát. Megint nem érti – vagy csak tőlem akarja hallani, ahogy kérem. Szerencsére nem kell kétszer mondanom, a perverz ötleteimre mindig nyitott. Az ágy szélén ülve a térdére fektet, mint valami rossz iskoláslányt, és felhajtja a szoknyám. Francia bugyi van rajtam, egyszerű fehér, egy mozdulattal rántja a combom közepéig. Egy pillanatra megáll, hogy megszemlélje a fenekem gömbölyűségét, kicsit szétfeszíti, hogy láthassa a lyukam. Cuki, szoros, hívogató. Ráköp, lassan folyik végig a puncim irányába a nyála. A hüvelykujjával visszafelé terelve szétdörzsöli. Megborzongok, annyira szeretem ezt az érzést. Hallom a celofán csomagolóanyag zörgését, majd a síkosítós tubus kupakjának csattanását.

Na gyere cukorfalat, mondja, és nagyon lassan elkezdi belém nyomni a kemény cukorrudat. A spirálok miatt nem egyenletes a haladás, meg-megáll a mozdulatban, végül szinte belém kell tekerni, mint egy dugóhúzót. Az édesség közben lassan olvadozni kezd, sárga, zöld, piros színű ragacs folyik lassan minden tolással a puncim irányába. A lábam közé veszem a kezem, még mindig hason fekve, szeretnék a csiklómmal játszani, míg ő a seggemben ügyködik. Nem bánja, sőt... szereti nézni, ahogy orgazmus közben az izmaim pulzálva szorulnak össze. Nem kell sokat várnia, hogy láthassa, a térdébe kapaszkodva nyöszörgök, miközben a seggemből folyó olvadt cukor lassan foltot hagy a nadrágja szárán, ahogy a lábán fekszem. Lassan húzza ki a nyalókát, miután elmentem, még nagyon érzékeny vagyok. A számba dugja, amíg a nyelvével nekiáll megtisztítani a sárga, zöld, piros nedvektől ragadós fenekem.